Subject: Saaremaa Orissaare alajaama Pöide fiidri rekonstrueerimine IP7145
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jan 2025 11:30:32 +0200

Tere

Edastan regimiseks, eelnev 24/19684-1

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> 
Transpordiamet

From: Frantz Gregor Tomps <[email-masked]>
Sent: Monday, January 20, 2025 9:34 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: Re: FW: Saaremaa Orissaare alajaama Pöide fiidri rekonstrueerimine 
IP7145

Tere!

Kui seal peaks veel midagi korrektuure vajama siis palun võtta telefonitsi 
ühendust, et saaksin kiirelt korrektuurid täide viia.

Lugupidamisega

Frantz Gregor Tomps

Projekteerija

+372 521 6230

 <https://hepta.ee/>

On Fri, Dec 20, 2024 at 9:16 AM Gunnar Mägi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Meeldetuletus, kas on lähiajal dokud tulemas?

Parimat

Gunnar Mägi

From: Gunnar Mägi
Sent: Thursday, November 28, 2024 2:43 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ' 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ' 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Saaremaa Orissaare alajaama Pöide fiidri rekonstrueerimine 
IP7145
Importance: High

Tere

Projektist,

Palun mitte saata poolikut projekti,

1.	Taotlusel on lahtrid olemas, teemaal ja tee kaitsevööndis kulgemised, 
samuti demontaaž lisada
2.	Ristmevälja joonised, õhuliinid ja maakaabli ristlõike joonised puudu
3.	Asendil viis ala, kas kõik selle pr alad
4.	Asendil sisenemine teemaale, mitte teele (või lisada ainult noolega km 
nr)
5.	Vihu jõgi asendile info min 1,0m kraavi või jõe põhjast
6.	IKÕ alad edastata ainult TRAM-i maadel, koormatava ei kasutata, lihtsalt 
kasutusõiguse ala

Kulgemised asendile alg, lõpud jne;

*	Ristumine riigiteega nr 21155 km 5,92; 6,05 kinniselt, kaitsetorus, km 
3,46-3,69; 4,74-5,12; kulgemine teemaal; km 2,84-3,46; 3,69-4,74; 5,12-6,05 
tehnovõrgu kulgemine ja km 6,04 AJ tee kaitsevööndis; km 6,06 olemasoleva 
õhuliini demonteerimine
*	Ristumine riigiteega 21132 km 26,83; 32,66; õhuliin olevas koridoris, 
tagatud min 7,0m sõidutee pinnast

Dokud otse minule edastada,

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> 
Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 18, 2024 10:50 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Saaremaa Orissaare alajaama Pöide fiidri rekonstrueerimine IP7145

Tere Gunnar Mägi!

Sulle on määratud uus tööülesanne:

Pealkiri:

Saaremaa Orissaare alajaama Pöide fiidri rekonstrueerimine IP7145

Tööülesanne:

Täitmiseks

Kommentaar:

URL:

https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/compoundWorkflowNodeRef/d9aac2cc-836f-488e-9eae-a98252c56b14

Tähtaeg:

13.12.2024

Resolutsioon:

Algataja:

Anne Vesinurm

Vastutaja:

Gunnar Mägi

Delegeerija:

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.